Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
237 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Tommy Arendal sier:
Dette er min Snapchat ' mutalisten '
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Turfølge og turvenner
> Debatt
Opprettet 25.09.2015 av Anonym.
Eventyrjenter?
Hei, er det noen damer/jenter i østandsområdet som har lyst til å bli kjent for overnattingsturer og naturopplevelser i marka og i fjellet? Jeg liker å telte sommer og vinter. Har lyst til å overnatte i gapahuk. Fot-, sykkel- og skiturer. Sist vinter gikk jeg et par turer med pulk og det var utrolig mye lettere enn det jeg antok. Det var skikkelig digg å slippe en tung sekk på ryggen. Liker å være ute i all slags vær.
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Side 1 av 4
#1. Postet 26.09.2015 av Anonym
Hei
Takk for innlegg. Naturopplevelser i Marka høres spennende ut, kanskje med overnatting også. Har ikke overnattet ute på flere år, men det kunne jeg ha lyst til hvis det ikke er for ambisiøst da:-)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 27.09.2015 av Anonym
Hei, og selv takk for svar. Jeg syklet innover i Nordmarka i går og overnattet til i dag. Tok noen kjentmannsposter på turen. På dagsturer i helger pleier jeg å starte tidlig. Ved overnatting kan en velge blant markahytter eller telt. Ved telting trengs et godt liggeunderlag og sovepose. Jeg sender en venneforespørsel.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 29.09.2015 av Anonym
Hallo!
Jeg blir gjerne med neste høst, men bor for tiden i Rogaland og gruer for å flytte hjem til Oslo igjen etter all denne deilige naturen rett utenfor døren her. Trenger noen som kan lære meg å elske østlandet igjen! :-)
Sees kanskje - god tur så lenge!
KL
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 29.09.2015 av Anonym
Oslomarka er rett utenfor døra her i Tigerstaden, men kan nok ikke komme opp mot naturen i Rogaland. Det er fint å dra på helgeturer og lengre turer ut av byen også :-) Cecilie Skog mener vi må leke mer i vår egen bakgård, kanskje teste utstyr og forberede for andre/lengre turer.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 30.09.2015 av Anonym
Hei! Jeg bor i Akershus og er mer enn gjerne med når det passer!
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 30.09.2015 av Anonym
Så bra. Jeg sender deg en venneforespørsel.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#7. Postet 30.09.2015 av
Nille
Heisan. Jeg blir gjerne med hvis det passer seg sånn. Bor i Follo så ikke langt unna. Er nok ikke så flink å gjøre slikt alene så flott at du tar et slikt initiativ. (er ny her så derfor ikke bilde enda:))
Svar
|
Siter
|
Varsle
#8. Postet 01.10.2015 av Anonym
Hei!
Jeg blir gjerne med. Er nokså nyinnflyttet her i Oslo og har ikke fått utforsket marka. Hadde vært kjempestas og vært en del av en turgjeng!
Hilsen Synnøve
Svar
|
Siter
|
Varsle
#9. Postet 01.10.2015 av Anonym
Hei, så fint at flere har svart på innlegget. Jeg har lyst til å gå inn til
Røyrivannskoia i Østmarka og overnatte ute der. Det er 6 sengeplasser i koia. De må bookes om noen vil ligge inne. Den kan sees på ut.no. og ser veldig koselig ut. Jeg kan en av disse helgene i oktober:10-11, 24-25. Gi et vink om du er interessert i turen.
Om noen kan andre helger er det bare å avtale seg imellom.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#10. Postet 02.10.2015 av Anonym
Jobber dessverre men kan tenke meg å dra 31.10 - 1.11 anyone? Jeg er avhengig av at det er noen som er kjent i området for det er ikke jeg.
Mvh Synnøve
Svar
|
Siter
|
Varsle
Side 1 av 4
Tommy Arendal sier:
Dette er min Snapchat ' mutalisten '
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen