Fjelltur67 sier: Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
madsli
Opprettet 22.03.2025 av madsli, mann, 33 år, Østfold.
Turtreff i Indre Østfold og omegn?
Hei, tenkte å prøve å ordne sammen en liten (eller stor) turgruppe fra Indre/Østfold og omegn som er interessert i å bli kjent og gå på tur sammen med andre.

Har noen bekjente i familien og venner av familien (damer) i nærmere 60 åra som også kanskje kan være interesserte.

Alle kjønn, alle aldre er velkomne.

Skriv gjerne litt om dere selv eller hvor dere ønsker å dra og evt når :-)

PS: Jeg har ikke bil og må ta offentlig transport om ikke familien blir med.

Svar på innlegg

valemon
#1. Postet 22.03.2025 av valemon
Interessert, ser etter turfolk. :) Er ikke i indre Østfold, men ikke så langt unna heller og har bil.
madsli
#2. Postet 23.03.2025 av madsli
Kult Lagt deg til som venn.

Har du noen forslag til reisesteder?

Kunne du tenkt deg å utforsket Østfold, Akershus eller noe annet f.eks?
valemon
#3. Postet 23.03.2025 av valemon
Hvis det blir en gjeng, så er jeg interessert, men det virker jo litt dødt dessverre :/
madsli
#4. Postet 24.03.2025 av madsli
Mja, må nok smøre oss inn med litt tålmodighet og se om det kommer noe ut av det i løpet av noen uker eller måneders tid.

Er nok ikke så veldig sånn spontan ting det her før man har et etablert nettverk evt :-)
valemon
#5. Postet 24.03.2025 av valemon
Tror du har rett i at dette kan ta litt tid :) Masse lykke til til oss i mellomtiden!
Randilikerkaffe
#6. Postet 26.03.2025 av Randilikerkaffe
Hei
Jeg bor i Fredrikstad og blir gjerne med på tur 🌳
Går ofte i skogen, var ute en tur i dag i det deilige været.
P.t.Ikke betalende medlem men får åpenbart skrevet her på forum
Cat på tur
#7. Postet 27.03.2025 av Cat på tur
Dette hadde jo vært veldig gøy om man kunne få til bor selv i Indre så det hadde passet så bra.
NinaC
#8. Postet 29.03.2025 av NinaC
Hei, jeg blir gjerne med på tur. Innflytter til østfold, så ikke superkjent i indre strøk. Men tur blir jeg aldri lei av.
Fjelltur67 sier: Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp