Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
223 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Fjelltur67 sier:
Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Turfølge og turvenner
> Debatt
Opprettet 19.03.2025 av
Tur-Kjell
, mann, 65 år, Rogaland
.
Hardangervidda i juli
Ca fra midten av juli og 2 uker så jobber jeg med en tur på Hardangervidda. Start og slutt blir Tinnhølen. Planen er og starte med vest vidda og sørover før en setter kursen mot øst og oppover mot Tinnhølen igjen. Blir en kombo med DNT hytter og tarp evn telt hvis man blir 2. Dette blir en tur hvor dagen og været bestemmer retningen og planen er og fiske en del underveis. Er svært erfaren med lange turer og har alt av utstyr til evn telting. Turvenn må ha personlig utstyr som sovepose og gode klær. Er du erfaren eller har lyst og prøve denne kombo turen kan jeg garantere fine opplevelser. Er noe helt eget med og bare vite start og slutt, alt mellom blir til etterhvert. Blir som å legge puslespill, du har rammen og resten fyller vi i etterhvert! På en såpass lang tur må man være i tålig grei form og man må kunne bære sekk som veier rundt 15 kg. Godt humør er viktig, positiv om det blir dager med drittvær, ser løsninger og ikke hindringer. Er det noe du har lyst og være med på så vil jeg gjerne høre fra deg :)
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
Fjelltur67 sier:
Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
annonse
Topp 8 turforslag for sommerhalvåret
|
Hvordan finne en turvenn?
|
Tips for en vellykket fjelltur
|