Fjelltur67 sier: Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Huldreline
Opprettet 18.03.2025 av Huldreline, dame, 56 år, Hedmark.
Øyhopping på Helgelandskysten
Hei

Jeg planlegger å dra på øyhopping på Helgelandskysten til sommeren. En av øyene på ruta må være Lovund da jeg har lyst til å se Lundefugler. Har i utgangspunktet tenkt å ta Nordlandsekspressen (hurtigbåt) fra Bodø og deretter hoppe av på utvalgte øyer. Kan ta med telt eller bo på boliger via Airbnb som eks den spektakulære Ørnedomen på Rangsundøya. Jeg er jo her på Turvenn for å lete etter en kjæreste som er like glad i naturen og turer som meg, så finners du som kunne tenke deg å bli med på øyhopping? Da ser jeg frem til å høre fra deg.
Klem fra Huldreline

Svar på innlegg

Dengodesamtalen
#1. Postet 18.03.2025 av Dengodesamtalen
Hei!
Syklet Norge rundt i 2014, en helt magisk opplevelse generelt, men der Helgelandskysten ble klar favoritt og Lovund spesielt. Selv med bare ca. 500 meter vei er det helt magisk å bevege seg rundt i dette spesielle samfunnet. Har dratt tilbake til Helgelandskysten nesten annethvert år siden, alltid med sykkel, som kan anbefales dersom sykkel er noe du bruker. Masse lykke til…
LotteM
#2. Postet 19.03.2025 av LotteM
Det er så flott på Lovund. Der har de Lundekommedagen ca 14. april. Lundefuglene kommer 12.-15. hvert år. Hotellet på Lovund har nydelig mat også, i tillegg til å være et flott bygg, som et seil 👌
Fjelltur67 sier: Skal til Runde fyr denne uken fra onsdag til fredag. Hvis noen har lyst å være med og gå turer i området - møte opp eller sende meg melding.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp