Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
192 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Raptor sier:
Ha en fin torsdag. Snart helg.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 25.01.2025 av
Kompis1
, mann, 60 år, Oslo
.
Ekstreme hund og katte-elskere. Skrekk og gruuu....
Når dyra overtar livet ditt og hersker i heimen...
La meg begynne pent med å fortelle at jeg er veldig glad i alle dyr, også dyr de fleste synes er ekle...
Bare kos med dyr som oppfører seg blandt andre folk. Men etter det stopper det for meg!
Den nye dama eller typen som eeeelsker dyret sitt, laaangt over deg. Og så mye at dyret krever
selvsagt å holde dere med selskap også under de mest intime stunder.... Fytte helvette....
Jeg skyr dem som pesten, disse ekstreme dyreelskerne. Hva fanken søker de en kjæreste for?
Og standarfrasen deres er: Ja, jeg er glad dyr og er da en omsorgsfull person, NOT!
Ekstreme dyre-elskere er ikke i stand til å vise omsorg for mennesker.
Det jævla dyret er det viktigste i livene deres, så styr unna! Hva med oss
som har barn da? Vi viser jo omsorg for dem men det betyr da for F*** ikke at vi alle
er i stand til å vise 'omsorg' for en kjæreste? SPRØYT!
Mange av oss har enten erfart det opp til flere ganger, eller hørt om fenomenet.
Hva skjer?
Joa, vi blir kåte og alt bra så langt og dille, dille med doggen som jeg merker er dritt sjalu på meg.
Vi legger oss og det ekle vesenet må seff få lov til å være i senga med oss.
Med uansett hjelp fra deg damen; Åssen i helvette skal jeg få 'kompis1' opp å stå når jeg må
krangle med den snerrende drittbikkja di som truer med å glefse i seg ballene mine!?
Eller lille søte pus som forveksler stellet mitt med noe levende og interessant i løpet av natta?
MjÆÆÆÆV...grrrrr!!
Dyra ligger og sleiker seg i ræææva og legger seg helt opp til ansikten våres når vi sovner.
De folka er noen ekle griser og som har helt mista det...
Typisk er at disse dyre-elskerne driter i hygiene. Dyra har tilgang over alt, spes i senga.
Jeg blir sjekka opp av ei dame og blir med hjem til henne. Hun har en liten doggy
som seff er vant til å ligge sammen med henne i senga de årene hun har vært alene.
Og jeg er ikke vant med dritt over hele senga så imunforsvaret mitt reagerer etter en natt
med dritt og hår. Dyr har INGENTING i senga å gjøre!
Og dersom du stenger dyret fra rommet med lukka dør blir de stående å uuule og skrape
på døra utafor! Bye, bye min søte potens og hyrdestund. Funker ikke i natt gitt...
Fint om du heller har en elefant eller en løve som ikke helt får plass i senga...
Er det rart du fortsatt er alene?
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
Raptor sier:
Ha en fin torsdag. Snart helg.