Forum > Annet > Debatt

Rufsetufs76
Opprettet 13.12.2024 av Rufsetufs76, mann, 48 år, Rogaland.
Hund er turnoff
Ser at flere poster masse bilder av hunder, og så søker de kjærester. Hva er det med hundefolk? Flere damer her inne ser flotte ut, helt til de legger ut masse bilder av "rotta" si...og da trekker hvertfall jeg meg ut umiddelbart.
Enda verre er det når menn lusker rundt med en kattestørrelse hund, det er sååå feminint.
Men nå ser ikke jeg på menn heldigvis, så de kan jo luske videre Hege.

Svar på innlegg

Lyspunkt
#1. Postet 14.12.2024 av Lyspunkt
Svært mange turfolk har hund. Og single er anbefalt å ha kjæledyr.
Jeg lever litt makelig for hundehold. Men leter du etter omsorgsfulle, arbeidsomme turmennesker, da kan du ikke utelukke hundeeiere.
Stretch
#2. Postet 15.12.2024 av Stretch
Jeg er helt enig. Samme med å legge ut bilder av andre mennesker, spesielt mindreårige, som deres barn eller barnebarn. Det er ikke hensiktsmessig, tenk på beskyttelse av personopplysninger også.
Loffen
#3. Postet 16.12.2024 av Loffen
Du har virkelig en dårlig deg,og har virkelig stått opp med begge feile foter.... Jeg skriver jo at jeg er gift, og søker ikke noen kjæreste....men god jul ønskes deg. Mange folk som har hund er ikke slik som du tenker.....Lykke til..du er kanskje på feil plass, d heter jo turvenn her...
Jofa
#4. Postet 16.12.2024 av Jofa
Hei.
Jeg ser ikke problemet her. Vi tiltrekkes noen mennesker, hund eller ikke. Vi forventer oss vel ikke at alle skal være i vår ønskede støpeform og irriterer oss vel ikke av de vi ikke har lyst til å ture med. Vi mennesker er forskjellige, sikkert du også, og det er nok noen som ikke ønsker ditt vennskap også av forskjellige grunder. Tror vi skal være glad alle er så ulike, da dette gir et mye rikere samfunn. Istedenfor å iritere deg over en pen dame eller mann med en hund, gå videre og se etter hva som kunne blitt din venn. Ikke det at jeg har hund, men jeg ser heller ikke problemer med at han eller hun har en liten eller stor hund. Det er vel heller ikke nødvendig å være utpreget maskulin for å være en god venn ei heller feminin. Bedre er det vel å ikke være fordømmende og nedlatende ovenfor de som ikke er lik deg selv.
Hakagirl
#5. Postet 16.12.2024 av Hakagirl
😂
Norravind
#6. Postet 17.12.2024 av Norravind
Ser at flere poster masse bilder av hunder, og så søker de kjærester. Hva er det med hundefolk? Flere damer her inne ser flotte ut, helt til de legger ut masse bilder av "rotta" si...og da trekker hvertfall jeg meg ut umiddelbart.
Enda verre er det når menn lusker rundt med en kattestørrelse hund, det er sååå feminint.
Men nå ser ikke jeg på menn heldigvis, så de kan jo luske videre Hege.
mmmhmmm...menn og damer med katter og hund i kattestørrelse er verdt å undersøke nærmere for min del.

Ka er det som gjør deg såååå lite interessert, Rufsetuff????

"smak maten først, før du sier at du ikke liker den" - er hva jeg sier til mine barn i all fall, og vet at andre håndterer dette likedan...så, din katte- og hundehater...kanskje dyret og eiger kan berikre deg noe her og tunnelblikket ditt?
Nå er æ like stygg som du, men jeg ønsker meg ris på rompa til jul...og en liten slikkehund som spiser grøten min som jeg ikke fortærer.

LETS GO - turn on THE DOG (og cat)....mine herrer og damer!
Anonym
#7. Postet 18.12.2024 av Anonym
Helt enig. Hunder er erstatning for slavere som vi hadde i gamle dager. Noen en ka n hersje med og kobtrollere. Det er kvinnfolk som er ikke interessante.
Jofa
#8. Postet 20.12.2024 av Jofa
Hihihi. Tror dere er litt redd for hunder jeg. Hunder er da ikke farlige :-)
Anonym
#9. Postet 20.12.2024 av Anonym
Tja, vil nå si at hunder er bedre selskap enn mange mennesker er. Uansett størrelse på hunden. Og skjønner godt at mange prioriterer hunder foran kjærester
Norravind
#10. Postet 20.12.2024 av Norravind
Tja, vil nå si at hunder er bedre selskap enn mange mennesker er. Uansett størrelse på hunden. Og skjønner godt at mange prioriterer hunder foran kjærester
Bra - enig med deg
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp