rHer, som de fleste nettsteder, blir jeg like overrasket hver gang om det står et varsel om post. 99% av det blir høflige avslag da jeg regner med dette er falske kontoer. Så hvordan man skal sette noen standard blir vanskelig siden jeg knapt snakker med noen
Syns nå du er veldig flink å kommentere her inne Norfrag. Det burde vel ikke være noe problem for deg å gjøre det samme med en annen persom på innboks.
Men det er klart: hva blir du spurt om - hvordan svarer du på det. Stiller du spm tilbake, er du genuint interessert i dette menneskets liv og hva det er opptatt av. Gir du av deg selv? Og når? og Hvordan?
Tror mange her inne har vanskeligheter med å kommunisre rett og slett - og så er dem redd å levere ut sin identitet ved å gi sitt mob nr, epost adresse, snap, WA etc. Ja, alt kan bli misbrukt... uansett!
Så, hva er da vitsen med å bli kjent
A...om du ikke klarer å uttrykke deg her inne, føre en DIAlog - ikke bare spm- svar (du vet hva jeg mener?)
B...ikke ha muntlig dialog på telefon - høre stemmen, føre FAKTISK en dialog, eller prøver på det!
C... ikke tørre å møte et menneske, bikke unna når man evt ha laget en avtale. Finne på sleipe unnskyldninger framfor å si det rett ut : "jeg tørr ikke, jeg har ombestemt meg, ønsker deg alt vel"
Så: hva er greier med kamuflerte "turvenn" appen her?