Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
414 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
erlig sier:
Hei! god jul turvenner:-)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 27.11.2024 av
Norravind
, dame, 52 år, Troms
.
Profiler
Kjære her inne!
Alle vi ønsker å bli kjent med noen, riktig!? Det er derfor vi er inne her - noen mer, noen mindre. Eller har jeg missforstått turvenn sitt opplegg her?
Når jeg finner noen som har en interessant beskrivelse av seg i sin profil, så ønsker jeg selvsagt å se maaaange bilder av vedkommende (eller noen få som gir meg et bra bilde). Det er meg. andre er annerledes...helt klart!
Det JEG ønsker meg her inne, er:
1. ekte profiler = ekte mennesker med et ønske om å bli kjent (uansett preferanser) - ingen dollyer med feite pupper og beina i spri eller super-Kenter, med vinglass og bar sexy overkropp
2. Profiler som viser bilder av dette (ekte) menneske UTEN solbriller - i all fall 80 %av bildene
3. Mennesket i det miljøet det liker å ferdes i = på ski, på pub, i bassenget, på fjell blabla..dere skjønner?
Hvor mange av dere tror det er kjempespennende å se bilder DERE har et forhold til: solnedgang, soloppgang, en kattepus, en hundevalp, ett barnebarn i lek...gud bevares? Det er så uninteressant som det bare går ant (for meg og mange andre her inne, helt sikkert) - det er fint med ett eller 2 stemningsbilder for å vise DIN sans for å fange inn øyeblikk i bilder...men du verden: dere stapper profilene deres FULL med intetsigende naturbilder og annet tull.
For all del: men dette er MIN mening.
Og kom igjen: jeg tar imot kritikk og ros for min profil - det er ikke DET det handler om.
Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Side 1 av 2
#1. Postet 27.11.2024 av
Kompis1
Kjære her inne!
Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!
Min kvinnelige kopi...
Kunne ikke sagt det bedre selv....
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 27.11.2024 av
Norravind
Min kvinnelige kopi...
Kunne ikke sagt det bedre selv....
Takk for støtten Kompis1
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 27.11.2024 av
Norfrag
Helt enig. Om man samler aller bilder får man vel 180 graders utsikt over alle berømte topper og utkikkspunkt i Norge. Og har man i tillegg vært der selv er det enda mindre interessant å se.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 28.11.2024 av
Bassmann54
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 29.11.2024 av
NordTromsguide
Et godt innlegg.
Nå er det nå en gang slik at noen er forsiktig med å eksponere seg av forskjellige grunner.
Med noen år på baken så er vel mitt forslag å bare tilnærme seg en person du finner interessant på samme måte som du ville gjort på en kafe. Det funker lol
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 29.11.2024 av
Tom Roar
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#7. Postet 29.11.2024 av
Norravind
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Flott at du syns det Tom Roar, takk
Svar
|
Siter
|
Varsle
#8. Postet 29.11.2024 av
Tom Roar
Bare koselig
Svar
|
Siter
|
Varsle
#9. Postet 30.11.2024 av
TWS
Jeg kunne ikke vært mer enig. Mannfolka å mulig enkelte damer også, er jo her for å selge seg inn hos noen:)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#10. Postet 01.12.2024 av
Norravind
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
Fakta om selv selv? som feks?
Svar
|
Siter
|
Varsle
Side 1 av 2
erlig sier:
Hei! god jul turvenner:-)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen