Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
201 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Kompis1 sier:
Gubbe 60+ Oslo; Hei på mårran...:-) Du veit, man kan ikke være sjarmerende uten hjelp fra den andre. Det er bare et faktum :-D Okei... :-\
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 30.10.2024 av
Kompis1
, mann, 63 år, Oslo
.
Vegring mot vaksinering og sånn
Hei på dere
HelseNorge er bekymra over at mange av de som burde vaksinere seg ikke gjør det...
" Det er personer i risikogruppene som rådes til å ta en oppfriskningsdose.
Det gjelder i første rekke personer over 65 år, samt unge og eldre med underliggende sykdommer. "
Jeg er selv ikke i noen risikogruppe men tar allikevel vaksinene....
Ingen liker å få den dritten sprøyta inn i kroppen, ikke jeg heller. Det blir en vurdering og for meg er alternativet langt verre.
Min kropp har aldri reagerert negativt på noen vaksiner så dette kommer jeg til å fortsette med.
Jeg har ingen problemer med å forstå folk som har hatt en voldsom reaksjon på en/flere vaksiner,
eller kanskje enda verre, og absolutt aldri vil ta vaksiner igjen. No prob, hands down...
Spesielt kvinner sliter oftere med negative reaksjoner etter vaksiner, så jeg skjønner veldig vegringa deres...
Okei... Jeg vet at mange føler en motvilje for å vaksinere seg av ulike årsaker. Jeg selv hater og har angst for
sprøyter og nåler, men angsten for å bli alvorlig syk, og i verste fall et langtids sykdomsforløp,
er større enn angsten for sprøyter. Derfor vaksinerer jeg meg mot Covid og Flua hvert år nå...
Det jeg absolutt ikke har forståelse for er vaksinenektere av konspiratoriske årsaker og som er så
tullete at det blir komikveld
Har du tatt vaskine før og aldri reagert negativt på det, så er det bare fordeler å hente med å vaksinere seg
mot f-eks flua og covid hvert år så du slipper alvorlig syktdomsforløp.
Tåler du vaksiner godt, er det ingen grunn til å vegre seg eller tvile.
Go for it!
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Side 1 av 3
#1. Postet 31.10.2024 av
Norravind
Hilsen fra vaksine nekter....ka er greier at du tar opp dette tema her Kompis...???
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 31.10.2024 av
Kompis1
Hilsen fra vaksine nekter....ka er greier at du tar opp dette tema her Kompis...???
Fordi at jeg vil at de fleste skal vaksinere seg, så lenge man tåler vaksiner
Men jeg blander meg ikke opp i hvorfor man ikke vil...
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 01.11.2024 av
TonjeG
Merkelig å ta dette opp her.
Hilsen vaksinemotstander.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 01.11.2024 av Anonym
Forstår ikke helt hvorfor du er på denne platformen. Virker som du er helt ferdig med kvinnfolk. Turer går du på alene og ofte kritisk til mye. Det er bare monolog. Kanskje du heller skulle bli influencer...
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 01.11.2024 av
Norfrag
Forstår ikke helt hvorfor du er på denne platformen. Virker som du er helt ferdig med kvinnfolk. Turer går du på alene og ofte kritisk til mye. Det er bare monolog. Kanskje du heller skulle bli influencer...
I det minste lager han litt liv på en ellers ganske døll side. Var jo ikke før han kom at det ble litt liv her
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 01.11.2024 av Anonym
Spot on:👌 Helt enig, ganske "døll" side🫤🙃
Rart at så mange er medlemmer, når nesten samtlige er passive og lite initiativrike... Ellers,- god helg til alle og pass opp for dårlig vær folkens🤗
Svar
|
Siter
|
Varsle
#7. Postet 01.11.2024 av
Kompis1
Jaja... Godt å se litt respons no matter what
Oss Nordmenn er jo ofte litt veike, bleike,
og holder stort sett kjeft. Vi tør ikke å åpne kjeften i fare for å bli motsagt.
Veeel, jeg er så gammal at det driter jeg i
Svar
|
Siter
|
Varsle
#8. Postet 01.11.2024 av
Kompis1
HæH?
Svar
|
Siter
|
Varsle
#9. Postet 01.11.2024 av
Norravind
I det minste lager han litt liv på en ellers ganske døll side. Var jo ikke før han kom at det ble litt liv her
Hipphipp hurra for Kompis...kvinnehater og "vaksine som hører i kroppen" - påstander....Jeg liker han!
Svar
|
Siter
|
Varsle
#10. Postet 02.11.2024 av Anonym
Siden du virker som en jovial fyr og gir *f... i det meste, synes jeg du skal invitere alle oss medlemmer til middag😁 Du disker jo opp med de lekreste matoppskrifter....🙃
Svar
|
Siter
|
Varsle
Side 1 av 3
Kompis1 sier:
Gubbe 60+ Oslo; Hei på mårran...:-) Du veit, man kan ikke være sjarmerende uten hjelp fra den andre. Det er bare et faktum :-D Okei... :-\
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Topp 8 turforslag for sommerhalvåret
|
Hvordan finne en turvenn?
|
Tips for en vellykket fjelltur
|
Flere saker >>