Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 18.10.2024 av Kompis1, mann, 63 år, Oslo.
Et noe (U)delikat problem.... :-/
Vel, jeg er og blir en grubler og da faller det mye rart inn i hue mitt...

Men vi har alle dette problemet og jeg lurer på hva dere tenker og om dere har funnet en fornuftig løsning? :-/

Dass-problem, ok.... Eksperter er nå jevnt enige om at vi skal legge ned dasslokket når vi er ferdige og før vi trekker ned for å unngå at ekle bakterier spres og koser seg på tanbørster og annet. Flott og fint og jeg gjør alltid det...

MEN; De uhumskhetene som ellers vandrer fritt i lufta rundt tannbørster og håndklær når vi drar ned etter oss uten lokk (UGH) spruter jo da rett opp i lokket, ikke sant? Så neste gang du eller dine skal på dass og åpner lokket så stinker det helt jævlig! Alle ekle greier har jo festa seg i lokket (!) Og ingen gidder vel å vaske lokket etter hver gang? :-/ Dette er et globalt problem og jeg har ingen løsning, hmmmfff... :-/

Og helt ærlig, du oppbevarer vel ikke tannbørsten din åpent der du og andre bimmelimmer? :-O
Ev ha de i et lukka skap funker jo greit :-D

Åpent dasslokk eller stinkadore... Noen forslag? :-D

Svar på innlegg

Alexander Olsen
#1. Postet 18.10.2024 av Alexander Olsen
Om du har disse problemene kan det være at toalettet er for stort i forhold til resten av rommet. Å at både vask, tannbørste og dobørste står for nærme slik at dem har mulighet til å prate med hverandre.
Kompis1
#2. Postet 19.10.2024 av Kompis1
Om du har disse problemene kan det være at toalettet er for stort i forhold til resten av rommet. Å at både vask, tannbørste og dobørste står for nærme slik at dem har mulighet til å prate med hverandre.
Okei?? Jeg må flire av svaret ditt :-D Dritten sprer seg over hele badet/dassen uansett størelse på rommet. Regel: Ikke oppbevare tannbørstene i samme rommet hvor man driter! :-O Ev i et lukka skap går jo greit :-D
Alexander Olsen
#3. Postet 19.10.2024 av Alexander Olsen
Slike problemstillinger som kan være litt moro å kommentere på.
Kompis1
#4. Postet i går kl 17:55 av Kompis1
Slike problemstillinger som kan være litt moro å kommentere på.
Helt klart...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp