Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
395 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Fjellrev1 sier:
God jul, turvenner :)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Utstyr og bekledning
> Debatt
Opprettet 19.09.2024 av
Kompis1
, mann, 63 år, Oslo
.
Ny og driiitdyr sekk i vente...
Ååååh.... Jeg bare måtte
Shoppingkåt så det holder! Du veit åssen det er? Har lenge ønska meg en 'Osprey Aether Plus 85L'. Sekken som ansees for å være noe av det beste for lange og tunge gakketurer. Bestilte den i dag så den skal testes HÅRDT på høst-turen i fjellheimen om en uke. Sekken får jo skamros verden over så for lille søte meg bør den holde resten av livet, jaaaa? Ååååh det er så deilig og det smaker best når man egentlig ikke
har råd til det akkurat nuuu...
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 19.09.2024 av Anonym
Jeg bruker gammelt, velprøvd utstyr som jeg vet fungerer. Jeg har ingen behov for å se ut som jeg akkurat har ranet en sportsbutikk
jeg har ikke bruk for Rolls Royce når jeg kan greie meg med en toyota
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 22.09.2024 av
Borgern
Grattis med ny sekk. Har en Osprey Zenith 88 selv. Gode sekker. Dritdyr er den vel ikke, Osprey pleier være rimelig priset.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 22.09.2024 av
Kompis1
Grattis med ny sekk. Har en Osprey Zenith 88 selv. Gode sekker. Dritdyr er den vel ikke, Osprey pleier være rimelig priset.
Osprey Eather 85L. Koster i fullpris 3900, fikk denne for 2900. Mye penger ja selv om det finnes dyrere sekker :-)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 24.09.2024 av
Norravind
Osprey Eather 85L. Koster i fullpris 3900, fikk denne for 2900. Mye penger ja selv om det finnes dyrere sekker :-)
Syns ikke Osprey er noe bra sekk, jeg...går for Bergans alpinist..bedre komfort
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 23.11.2024 av Anonym
Jeg synes det er et veldig godt poeng du kommer med.
Ikke alle sekker passer til alle sin rygg. Jeg har forsøkt både dyre og litt mindre dyre sekker oppigjennom, og alle var anbefalt av erfarne turgåere som syntes at de var veldig bra, men ikke alle passet til min rygg og mine skuldre.
Så det viktigste er kanskje ikke merket eller prisen, men at sekken er konstruert for den vekten man har tenkt å bære med seg, og ikke minst at den passer for ryggen til den som skal bære den :)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 23.11.2024 av
Kompis1
J
Så det viktigste er kanskje ikke merket eller prisen, men at sekken er konstruert for den vekten man har tenkt å bære med seg, og ikke minst at den passer for ryggen til den som skal bære den :)
Helt klart at det viktigste er at sekken passer individuelt og til sitt bruk. Så jeg leita lenge...
Svar
|
Siter
|
Varsle
Fjellrev1 sier:
God jul, turvenner :)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse