Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

muligens
Opprettet 19.09.2024 av muligens, mann, 66 år, Sør-Trøndelag.
Gamle profiler
Nå begynner jeg å bli lei av den enorme mengde med gamle, utdaterte profiler som til stadighet dukker opp når jeg finner ut at jeg vil svare noen.

Greier ikke TURVENN å sortere ut alle gamle profiler som f.eks. ikke har vært i bruk på de siste 3 mnd. slik at vi - som tross alt betaler dere for å være medlem her - skal slippe å se "mindre enn 3 måneder siden" - "mindre enn 4 måneder siden", "mindre enn 5 måneder siden", "mindre enn 6 måneder siden" eller enda værre "Pålogget mer enn 6 måneder siden..."???

Vi betaler ikke for å se bilder og profiler av folk som ikke er medlemmer lengre / ikke har vært pålogget på mange mnd. Disse er sannsynligvis utmeldt for mange mnd. siden og skulle derfor vært slettet av systemet hos dere i TURVENN!

Vi betaler for å kunne komme i kontakt med noen som ER AKTIVE HER og IKKE UTMELDT for mndsvis siden!

Håper dere i TURVENN kan få ordnet opp i dette snarest, hvis ikke så betrakter jeg dette som en kombinasjon av bortkastede penger og ren svindel og melder meg ut ila kort tid!

Svar på innlegg

Alexander Olsen
#1. Postet 19.09.2024 av Alexander Olsen
Burde også stå alder under hvert bilde å ikke måtte gå inn på hver profil for å finne det ut.
Kompis1
#2. Postet 19.09.2024 av Kompis1
Jeg er så veldig enig med deg.... Webansvarlig burde få sparken for siden er helt ræva med mange mangler....
Kompis1
#3. Postet 19.09.2024 av Kompis1
Burde også stå alder under hvert bilde å ikke måtte gå inn på hver profil for å finne det ut.
Helt klart... Det er så mye mangler på denne siden at jeg orker ikke å ramse opp alt.....
Carbu
#4. Postet 27.09.2024 av Carbu
Tipper de som driver stedet ikke er de beste IT teknisk. Det burde være en smal sak å fikse sammenblandingen av nettside og app bruk ift sist pålogget. Kanskje de ikke gidder å utvikle noe bedre fordi de allerede tjener nok på det?

Men jeg stusser over at man ikke tar de veldig tydelige tilbakemeldingene på alvor. Dette kunne vært et fint sted men slik det er satt opp nå er det bare ikke bra. Tror de mister mange kunder underveis, men jeg tror også at det hele tiden kommer nye som gir det et forsøk.
Norravind
#5. Postet 27.09.2024 av Norravind
Turvenn.no er sååå i helsikes useriøs sted å være på...nei takk...er ute. Takk for meg!
Norravind
#6. Postet 27.09.2024 av Norravind
Ja gav siden ETT forsøk ja...og faen meg..stengte dem tilgang FØR en betalt mnd har gått...fy dere ass!!!
Turvenn
#7. Postet 04.10.2024 av Turvenn
Nå begynner jeg å bli lei av den enorme mengde med gamle, utdaterte profiler som til stadighet dukker opp når jeg finner ut at jeg vil svare noen.

Greier ikke TURVENN å sortere ut alle gamle profiler som f.eks. ikke har vært i bruk på de siste 3 mnd. slik at vi - som tross alt betaler dere for å være medlem her - skal slippe å se "mindre enn 3 måneder siden" - "mindre enn 4 måneder siden", "mindre enn 5 måneder siden", "mindre enn 6 måneder siden" eller enda værre "Pålogget mer enn 6 måneder siden..."???

Vi betaler ikke for å se bilder og profiler av folk som ikke er medlemmer lengre / ikke har vært pålogget på mange mnd. Disse er sannsynligvis utmeldt for mange mnd. siden og skulle derfor vært slettet av systemet hos dere i TURVENN!

Vi betaler for å kunne komme i kontakt med noen som ER AKTIVE HER og IKKE UTMELDT for mndsvis siden!

Håper dere i TURVENN kan få ordnet opp i dette snarest, hvis ikke så betrakter jeg dette som en kombinasjon av bortkastede penger og ren svindel og melder meg ut ila kort tid!
Hei!

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen blir aktive etter en viss tid. Dersom en bruker ikke har logget inn på en stund, så vil vi automatisk varsle vedkommende om dette. Om det ikke hjelper, vil profilen automatisk bli slettet etter en viss tid.

Kan samtidig opplyse om at 185 inaktive profiler har blitt slettet fra vår tjeneste de siste 8 ukene.

Vennlig hilsen
Turvenn
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp