Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Jonas05
Opprettet 11.09.2024 av Jonas05, mann, 62 år, Oslo.
Tull med data'en?
Hei.
Litt spøkefull tittel, men to ting som skjer tektnisk gjør at jeg lurer på hva som skjer.

En person som har lest melding fra meg for ca 4 timer siden, vært å besøkt profilen min står med status sist pålogget 2 dager siden.

Hvordan kan det henge sammen? Regner med at pålogget er lik sist aktiv. Mulig å bruke systemet uten å bli logget... :-O

Meldingboksen er ofte blank/tom når åpner den på Android telefon. Prøver på nytt timer eller minutter senere og vips der er meldingene tilbake. Mulig å bedre stabiliteten...

JAS

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 11.09.2024 av Turvenn
Hei,

Det er dessverre noen som opplever feil med vår mobilapp. Vi jobber på spreng med en helt ny mobilapp og har dette som prioritet. Dersom du opplever feil med mobilappen så anbefaler vi om å bruke vår nettside i mellomtiden www.turvenn.no. Denne er også mobilotimalisert :)

Når det gjelder sist aktiv så kan det tyde at vedkommende bruker vår mobilapp. Mobilappen husker første gang man logger inn slik at man slipper å logge inn hver gang. Det kan derfor stå at profilen har vært sist aktiv flere dager siden selvom du har fått melding nylig. Den viser altså siste gang vedkommende logget inn på sin profil :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Jonas05
#2. Postet 11.09.2024 av Jonas05
Takk for svar.
Lykke til med ny app. Som egenskap i ny app kan dere vurdere å ha info om når profilen sist var aktiv. Kan være nyttig å vite om profilen er "sovende" eller aktiv.
Turhverdag
#3. Postet 11.09.2024 av Turhverdag
Jobber dere like på spreng nå som dere gjorde sist vinter da jeg etterspurte appen? Har ikke virket på over ett år...

Lurer på om det er litt tull med mer enn bare data`en.... :) :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp