maunebak sier: Ønsker alle her inne på Turvenn en riktig God Jul.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 08.09.2024 av Kompis1, mann, 63 år, Oslo.
Ikke vent...
Hei folks... Husk at vi er ferskvare på datingsider Våger du ikke eller ikke gidder å ta kontakt så er det andre som vinner. Er du som kvinne gammeldags og tror at det alltid er mannen som først skal ta kontakt så har du store begrensninger og du vil sansynligvis tape. Husk, bare en bitteliten og kort henvendelse og kommentar kan endre alt og det verste du risikerer er avvisning og det må du tåle. Tro meg på dette...

Svar på innlegg

Pianine
#1. Postet 10.09.2024 av Pianine
Ja dagsny her. Fikk en plutselig innskytelse og her er jeg. Artig å lese om turen i sommer, dette kan jeg ønske å finne på, men alene..... aldri, der kommer skeptikeren inn 😄 liker lekenheten i måten du skriver på og så langt eller tidlig blir vel mer riktig så virker du som en lite selvhøytidelig, skråblikk på livet og en artig fyr. Her har høsten meldt sin ankomst så vare å glede seg til fargespekteret. Fikk siste fantastiske helg på Lindesnes fyr med varmerekord på 23,7 grader under stjernehimmelen, ingen vits å gå innomhus den natta
Norravind
#2. Postet 13.09.2024 av Norravind
Hehe...nei vi er ikke gammeldagse (jenter/ kvinner)..men gjerne noen menn (?????) her i " huset" turvenn.no som er...kom igjen gutter og menn...ta utfordringen å møte opp og ikke trekk inn " halen" når ting går utover " sex prat "...er dette provoserende??? Eller kjenner seg noen igjen her 😉
Kompis1
#3. Postet 15.09.2024 av Kompis1
Ja dagsny her. Fikk en plutselig innskytelse og her er jeg. Artig å lese om turen i sommer, dette kan jeg ønske å finne på, men alene..... aldri, der kommer skeptikeren inn 😄 liker lekenheten i måten du skriver på og så langt eller tidlig blir vel mer riktig så virker du som en lite selvhøytidelig, skråblikk på livet og en artig fyr. Her har høsten meldt sin ankomst så vare å glede seg til fargespekteret. Fikk siste fantastiske helg på Lindesnes fyr med varmerekord på 23,7 grader under stjernehimmelen, ingen vits å gå innomhus den natta
Joa, skjønner godt at en dame ikke tør å loffe sånn alene for det hadde heller ikke jeg om jeg var dame turt :-) Takker for ros :-)
maunebak sier: Ønsker alle her inne på Turvenn en riktig God Jul.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp