Tommy Arendal sier: Dette er min Snapchat ' mutalisten '
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.08.2024 av Anonym.
Er det noen her inne som har fått seg en turvenn?
Hei!

Jeg er intressert i å høre om hvordan deres opplevelser her inne har vært. Dersom du har fått deg en turvenn en turkjæreste eller turfiende svar gjerne i tråden om hvordan denne oppelvelsen har vært.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.09.2024 av Anonym
Nei ikke her så langt,håpet at det var noen dame eller mann kunne ønske seg en tur/reise venn etc,i trøndelag/nordland området,så det hadde blitt lettere å bli kjent,visst avstanden ikke ble for lang for det.
Anonym
#2. Postet 02.09.2024 av Anonym
Hei. Nei, her svara ingen på melding du sender til dei. Enda når du sender ein melding når dei nett har vore inne på profilen din. Får melding i fra turvenn at mange har sett på profilen din.
Anonym
#3. Postet 02.09.2024 av Anonym
Hei!

Nei, jeg har ikke funnet turvenner enda. Tror ikke jeg helt har skjønt greia, og ønsker gjerne tips.
Det hadde også vært fint med alminnelig høflighet og svare på meldinger. Et avslag er selvfølgelig helt greit, bare man får beskjed.
Hilde
#4. Postet 02.09.2024 av Hilde
Hei,
Nei det et ikke enkelt å få turvenner eller noen som kunne vært en aktuell kjæreste her. Enig med dere andre, det er lite respons når man klikker liker på profiler eller sender melding. Vet ikke helt hva som er greia jeg🤔
Carbu
#5. Postet 02.09.2024 av Carbu
Har ikke vært her så lenge, men savner et lokalforum, eller en måte å filtrere i forhold til lokasjon (altså om folk er interessert i kontakt med noen som er langt unna). Bor i Oslo så det er liksom ikke så aktuelt med en turvenn i Alta for min del. Tror siden hadde hatt større nytteverdi på den måten.
Anonym
#6. Postet 02.09.2024 av Anonym
Hei!
Har ikke fått turvenn.
Dnt I området der jeg bor, har bl.a. ukentlig aktivitet/tur dagtid ca.10 km. I slik gruppe finnes mange turvenner, men ikke kjærste-potensiale?

Men
kanskje god id`e å lage noen treff, med fokus på tur og kunnskap om ulike tema innen tur. (=Dnt).

Ja.ja. Vi får ikke gi oss! = ) Susie
Den som leter, den finner!
Anonym
#7. Postet 03.09.2024 av Anonym
Hei
Nei, vanskelig dette. Store distanser og feil arbeidstid gjør ikke ting så lett. Og de få som man har fått svar fra slutter plutselig å svare noe mere.

Men jeg tar like gjerne en tur ut alene også, så selv om jeg mangler selskap blir det tur på meg.
Niniane
#8. Postet 03.09.2024 av Niniane
Hei, har hatt en god del turvenner herifra, noen for en tur andre fler. Vært i kontakt med mange, men er nok fåtallet som faktisk passer som turfølge...
Har og opplevd at folk vil møtes, uten å kunne presentere seg først... ja ja... Lykke til...
Mange profiler er fine men ganske generelle... Om en sender mld til noen er det jo greit med litt detaljer om hva slags turer, tempo og turfølge en passer sammen med. Og også alder... Folk er jo forskjellig, men de som søker turgølge 10.20 år yngre får kansje mindre respons... Bare en tanke...
Lykke til ihvertfall :)
Kompis1
#9. Postet 06.09.2024 av Kompis1
Jaaadaaa... Er man bare tålmodig så dukker han-henne opp til slutt. Men man må slutte med å forvente storkjør på profilen sin og at alle vil ha. I forhold til alder, detta tar tid...
Anonym
#10. Postet 06.09.2024 av Anonym
Tipper det er mange momenter.
Det første og viktigste er vel at det er rellativt få her inne. I hvert fall dersom du snevrer inn kjøreavstandene.
Og så kan du filtrere på alder - kanskje 3-4 år i begge retninger.
Og kutte ut de uten bilde, eller med et naturbilde uten personer.
Og så kan du titte litt på "sist pålogget". Når Turvenn sier at personen er 60, og brødteksten sier 57, og det står at vedkommende ikke har logget inn de siste 6 månedene så er det liten vits å like eller sende melding.
Og et viktig moment: At noen har besøkt profilen betyr jo ikke at de likte det de fant. I så fall liker de den muligens?

At en meldingskorrespondanse stopper er vel heller ikke oppsiktsvekkende. Selvfølgelig kan man si: Takk, men nei takk, med rene ord men hva ble egentlig skrevet i den nest siste meldingen? Sto det kanskje mellom linjene at nå er det nok?

Vel, kort og godt - etter å ha rullet gjennom alle aktuelle profiler og filtrert etter ovennevnte kriterier er det ikke mange igjen.
Og så skal jo de jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med faktisk ønske å bli bedre kjent med meg.

Nei, detta bli'kke lett.
Tommy Arendal sier: Dette er min Snapchat ' mutalisten '
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp