Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Turvenn
Opprettet 13.03.2024 av Turvenn, mann, 49 år, Akershus.
Turvenn.no har fått ny nettside
Vi har i dag lansert en helt ny versjon av Turvenn.no. Den nye nettsiden er responsiv, noe som betyr at den automatisk tilpasser seg den enheten du bruker. Dermed vil den fungere optimalt uavhengig av om du åpner nettsiden via en PC/Mac, nettbrett eller mobiltelefon.

Brukersøket er også oppgradert, slik at det nå husker dine søkepreferanser fra gang til gang. I tillegg kan man enkelt rotere bilder som ligger feil vei via brukerprofilen og i bildegalleriet. Det er også laget en hurtigmeny / snarvei de viktigste sosiale funksjonene, med indikatorer som raskt viser om man har fått ny post, nye liker, venneforespørsler og besøk på profilen.

Samtlige funksjoner på «nye» Turvenn har også fått en visuell oppgradering.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på den nye nettsiden, både ris og ros mottas med stor takknemlighet!

Vennlig hilsen
Turvenn

Svar på innlegg

Jeagle
#1. Postet 13.03.2024 av Jeagle
Oi; det kom brått på, men det var på tide - gratulerer!

Som tidligere nettredaktør ser jeg bare småtterier jeg ville gjort annerledes. Setter veldig pris på bedre billedfunksjonalitet og tekstredigering; kan godt tenke meg flere emojis å velge mellom, men uansett en bedring der også, selv om de nye "bygger" ekstra linjehøyde. Ser at "hjertelefsa" som Turvenn bruker som logo blir bortimot usynlig som fanesymbol - her bør dere f.ex. gi logo mer kontrast. Resten er det vel bare å utforske..
Sylvaticus
#2. Postet 13.03.2024 av Sylvaticus
Mye bedre, og flott arbeid så langt. Jeg har et ønske: ta bort toppbildet på alle temasider, sånn som søkesider, profilsider, postsider og lignende. Toppbildet tar bare plass, og har ikke noe med temaet på siden(e) å gjøre, det blir bare misvisende og forvirrende.
Silje
#3. Postet 13.03.2024 av Silje
Liker den nye versjonen av Turvenn.no veldig godt. Bra jobba!!
Utsiden
#4. Postet 13.03.2024 av Utsiden
Har prøvd den nye nettsiden litt nå, synes den er både brukervennlig og estetisk tiltalende. Fint at bilder kan roteres (det har jeg savnet), og at de sosiale funksjonene er lett tilgjengelig uansett hvor man befinner deg på siden.

Alt i alt - en positiv opplevelse :)
Skuld
#5. Postet 13.03.2024 av Skuld
Veldig bra med ny nettside! Ønsker meg veldig en funksjon som sletter hele meldingsfeeden man har hatt med en turvenn. Sånn det er nå må hver eneste melding, både ut og inn, slettes enkeltvis (eller er det jeg som ikke har funnet "knappen").
Turvenn
#6. Postet 14.03.2024 av Turvenn
Veldig bra med ny nettside! Ønsker meg veldig en funksjon som sletter hele meldingsfeeden man har hatt med en turvenn. Sånn det er nå må hver eneste melding, både ut og inn, slettes enkeltvis (eller er det jeg som ikke har funnet "knappen").
Hei!

Den nye postkassen på Turvenn.no sorterer meldinger i meldingstråder. Det betyr at man kun ser èn melding (den siste) fra samme bruker i postkassen. Ved å klikke på den, så vil alle meldinger fra denne personen vises. Det er derfor ikke relevant å slette enkelt-meldinger.

Når det gjelder muligheten for å slette hele meldingstråder, så noterer vi oss dette ønsket.

Vennlig hilsen
Turvenn
opptur
#7. Postet 15.03.2024 av opptur
Ser ut som tidspkt for mottatt besøk er borte? Synes det er greit å kunne se.
Ellers veldig bra oppgradering :)
Vito51
#8. Postet 16.03.2024 av Vito51
Veldig uoversiktlig. Finner ikke ut hvor jeg skal åpne postkassen.Besøkende er også ikke lett å finne.
Logget meg inn i dag men ble VELDIG skuffet.Har lyst til å kreve beløpet på Kr. 99.- tilbakebetalt.
Tur og kaffe
#9. Postet 16.03.2024 av Tur og kaffe
Hei. Savner å kunne søke etter personer med alder over 70 år.
Turvenn
#10. Postet 16.03.2024 av Turvenn
Veldig uoversiktlig. Finner ikke ut hvor jeg skal åpne postkassen.Besøkende er også ikke lett å finne.
Logget meg inn i dag men ble VELDIG skuffet.Har lyst til å kreve beløpet på Kr. 99.- tilbakebetalt.
Hei!

Dersom du er innlogget på Turvenn.no via mobil, så finner du postkassen ved å trykke på MENY øverst på siden. Da får du opp en meny med flere valg. Under "Sosialt" i denne menyen ligger postkassen. Du finner også en snarvei til postkassen i bunn av siden.



Dersom du bruker Turvenn.no via en PC eller Mac, så vises Sosialt -menyen i toppen av siden. Det er også snarveier med link til blant annen postkassen øverst til høyre på siden.

Når det gjelder dine besøkende, så er det link til dette i samme meny som postkassen. Altså under Sosialt, eller som snarvei i toppen (via PC / Mac) eller bunnen (via mobil) av siden.

Vennlig hilsen
Turvenn
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp